Povodom obilježavanja Svjetskog dana kvaliteta danas je u Beogradu u organizaciji Fondacije za kulturu i izvrsnost i Privredne komore Republike Srbije održana 19. tradicionalna manifestacija dodjele nagrada za poslovnu izvrsnost "Oskar kvaliteta 2013". U kategoriji Oskar kvaliteta za poslovnu izvrsnost za organizacije u regiji kao apsolutni pobjednik proglašena je kompanija BH Telecom. Ovu odluku donijela je komisija sastavljena od predstavnika državnih, naučnih i stručnih institucija na osnovu rezultata postignutih u razvoju i unapređenju organizacije i poslovne izvrsnosti. U ime BH Telecoma nagradu je preuzeo Hamdo Katica, izvršni direktor Izvršne direkcije za razvoj poslovanja.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana kvaliteta danas je u Beogradu u organizaciji Fondacije za kulturu i izvrsnost i Privredne komore Republike Srbije održana 19. tradicionalna manifestacija dodjele nagrada za poslovnu izvrsnost "Oskar kvaliteta 2013".
U kategoriji Oskar kvaliteta za poslovnu izvrsnost za organizacije u regiji kao apsolutni pobjednik proglašena je kompanija BH Telecom. Ovu odluku donijela je komisija sastavljena od predstavnika državnih, naučnih i stručnih institucija na osnovu rezultata postignutih u razvoju i unapređenju organizacije i poslovne izvrsnosti.
U ime BH Telecoma nagradu je preuzeo Hamdo Katica, izvršni direktor Izvršne direkcije za razvoj poslovanja, te je tom prilikom istakao: „Ovo je zaista značajno priznanje za BH Telecom jer potvrđuje našu poslovnu izvrsnost i kvalitet, te nas obavezuje da održimo ulogu lidera na tržištu telekomunikacija u Bosni i Hercegovini.“
"Oskar kvaliteta" se dodjeljuje organizcijama koje doprinose održivom razvoju ekonomije, kao i unapređenju konkurentnosti i produktivnosti.